27 września 2011

Fotoepilacja

        Kilka dni temu skorzystałam z zabiegu fotoepilacji IPL+RF bikini w jednym z wrocławskich salonów. Od dłuższego czasu nosiłam się z tym zamiarem ale jakoś nie miałam odwagi. W końcu stwierdziłam , że czas najwyższy. W związku z tym, że był to mój pierwszy raz, Pani przez telefon wyjaśniła mi różnice między bikini głębokim a płytkim oraz poleciła jak mam się przygotować do zabiegu. Początkowo wydawało mi się to wszystko bardzo krępujące, ponieważ nie przed każdym się rozbieram. Prawda okazała się zupełnie inna. Nie taka straszna :))

         W gabinecie musiałam wypełnić ankietę dotyczącą wcześniejszych zabiegów, ewentualnych konsekwencji, przeciwwskazań i znajomości zaleceń po zabiegowych. Następnie Pani zaprowadziła mnie do kolejnego pomieszczenia z łóżkiem i parawanem, za którym należało się rozebrać. Dostałam niezastąpione jednorazowe stringi i położyłam się na łóżku. 

          Najpierw Pani wytłumaczyła mi co będzie robić i uzgodniłyśmy "szczegóły" zabiegu, potem otrzymałam okulary, które chronią oczy przed laserem i przystąpiłyśmy do zabiegu. Zabieg był bezbolesny i bardzo szybki. Zostałam posmarowana zielonym żelem, po którym Pani "potraktowała" mnie laserem :). Trwało to około 10 min i po sprawie. Podczas zabiegu, w momencie emitowania wiązki światła lasera czujemy tylko ciepło. 

          Na koniec zostałam poinformowana, że efekty można zobaczyć dopiero po około 10 dniach. Jednak trwałe usunięcie całości nie nastąpi tylko po jednym zabiegu. Zazwyczaj zalecana jest seria 4-8 zabiegów.Cena jednego około 99 zł ( ale często można znaleźć zniżki )


Przygotowania przed zabiegiem:
  • 1-2 dni przed zabiegiem należy zgolić miejsce maszynką
  • 1 tydzień przed należy przestać stosować zioła np. dziurawiec oraz kremów z retinolem i kwasami
  • 2 tygodnie przed nie należy korzystać z solarium ani z samoopalaczy, zaprzestać stosowania leków fotouczulających np. retinoidy, beta-karoten
  • 3 tygodnie przed należy zaprzestać stosowania innych form depilacji np kremów, wosku

Po zabiegu:
  • nie zależy korzystać z sauny
  • przez 2 tygodnie należy zrezygnować z solarium i samoopalaczy
  • należy pić dużo wody

Przeciwwskazania:
  • opryszczka
  • choroby skóry np. łuszczyca
  • ciąża, karmienie piersią
  • nadwrażliwość na światło
  • implanty
  • nowotwory skóry
  • cukrzyca
  • epilepsja
  • stosowanie steroidów lub kosmetyków zawierających hormony w okresie ostatnich 3 miesięcy


        Dla tych, które noszą aparat ortodontyczny. Nie jest on przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu. Sprawdzone na własnej skórze i zębach :))

         Za kilka dni dam znać czy to w ogóle działa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Jeśli piszesz jako Anonim proszę podpisz się