12 września 2011

SPA

      

   W końcu nadszedł ten dzień. Jutro wyjeżdżamy do SPA. Taka nasza coroczna tradycja. Wszystko zarezerwowane, pakiety wykupione, pozostaje tylko pełen relaks... 




           Zawsze jeździliśmy nad morze, ale w tym roku po raz pierwszy wybieramy się do Karkonoszy. Oprócz odnowy biologicznej mam w planach górskie wycieczki piesze i rowerowe ( SPA udostępnia nam za darmo rowery, przewodnika i kije do nordic walking ). Chcę zobaczyć wodospady Kamieńczyka i Szklarki, Krucze Skały, Chybotek i dotrzeć na szczyt Szrenicy - tylko czy czasu i chęci starczy :))) Ale najważniejsze to zabiegi.

         Wykupiłam pakiet komfortowy a w nim proponują:
- 2 x masaż całościowy
- 1 x kąpiel ozonowa
- 1 x kąpiel perełkowa
- mikrodermabrazja - z tego cieszę się najbardziej, bo po ostatniej serii zabiegów (8 zabiegów) moja cera była idealna :))
- masaż całościowy gorącymi kamieniami - to akurat jest w prawie każdym pakiecie, który do tej pory wybierałam, więc podczas każdego wyjazdu do SPA miałam ten masaż, ale i tak uwielbiam go
- parafina na dłonie
- luksusowy zabieg na twarz Kawior i Algi
- maska liftingująca na twarz
- masaż Benessere

Myślę żeby dokupić jeszcze zabieg na twarz Owocowa Siesta, ale nie wiem czy starczy czasu. 
Już nie mogę się doczekać..... Oczywiście relację z każdego zabiegu zdam Wam później. No nic idę się pakować... Jupi....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!

Jeśli piszesz jako Anonim proszę podpisz się