19 października 2011

Majorka - na zimny, pochmurny dzień



Pogoda za oknem jest jaka jest, zimno, pochmurno. Człowiek najlepiej nie wychodziłby z domu tylko leżał pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. 

Czekając na dzisiejszy mecz Ligi Mistrzów, w którym oczywiście gra moja Barcelona, znalazła kilka zdjęć wakacyjnych z Majorki. Wstawiam je tak dla kontrastu, na złość naszej paskudnej aurze.







I jeszcze piosenka, która kojarzy mi się z wakacjami na Majorce. Animatorzy w hotelu "zmuszali" nas ciągle do tańczenia przy tych dźwiękach. Nie każdy lubi latynoskie rytmy, ja uwielbiam, więc bawiłam się przy niej przednio :)  Jak powybieram z 3500 zdjęć jakieś fajne to napiszę dłuższego posta o Majorce:)







5 komentarzy:

  1. fotografuję nikonem d80 obiektywy mam różne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam nikona d60, z tego co wiem to ma taką samą matrycę jak Twój i też różne obiektywy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne widoki!:)
    jaki masz aparat.? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. aha:) nie zauważyłam że komentarz nad moim wcześniejszym jest twój:D
    ja używam Canona Eos 600D :)
    ale mam na razie dwa obiektywy, ten podstawowy i 55-250 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Jeśli piszesz jako Anonim proszę podpisz się