27 lutego 2012

L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerujący szampon do włosów przetłuszczających się i Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się



Chcę Wam dzisiaj przedstawić moje wielkie kosmetyczne odkrycie, które pomaga mi w pielęgnacji włosów. 

Od dawien dawna szukałam czegoś co nie podrażni mojej wrażliwej skóry głowy, ograniczy przetłuszczanie włosów, nie będzie ich obciążało i nie zrujnuje mnie finansowo. 

Przypadkowo podczas promocji w SuperPharmie rzuciła mi się w oczy poniższa maska, a że nie jestem w ciemię bita najpierw postanowiłam kupić 2 szt. saszetki żeby potem ewentualnie nie żałować.

 Jakież było moje zdziwienie kiedy po 4 użyciu  ( 1 saszetka spokojnie starczyła mi na 2 razy ) zobaczyłam już efekty a włosów nie musiałam myć już codziennie ( mimo, że i tak nadal je myję codziennie ale teraz już nie musowo ale w celach higienicznych :) ).

 Po tym wszystkim popędziłam do SP zaopatrzyłam się w duże opakowanie maski i dokupiłam jeszcze z tej samej serii szampon, który również okazał się strzałem w dziesiątkę. 

I tak oto zrodziło się między nami wielkie uczucie i nie rozstajemy się do dnia dzisiejszego :)

1.

L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerujący szampon do włosów przetłuszczających się


Producent:  Intensywnie regenerujący szampon Biovax opracowany został przez specjalistów w celu zagwarantowania przetłuszczającym się włosom jak najlepszej kondycji.
Szampony Biovax to unikatowe produkty stworzone na bazie wyjątkowo łagodnych substancji myjących, które nie podrażniają skóry głowy oraz nie wysuszają włosów. Dodatkowo wzbogacone zostały o nawilżające emolienty - substancje szczególnie polecane w pielęgnacji skóry i włosów, które łatwo tracą nawilżenie.
Unikalną cechą intensywnie regenerującego szamponu Biovax jest bogata w substancje odżywcze receptura oraz kremowa konsystencja.
Szampon dba nie tylko o zdrowie i kondycję włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. Biovax to jedyne w swoim rodzaju, oryginalne połączenie zdrowia, bezpieczeństwa i profesjonalnej pielęgnacji w jednym preparacie.
Kompozycja biosiarki i emolientów skutecznie reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza wydzielanie sebum, dzięki czemu nie dopuszcza do przetłuszczania się włosów. Posiada właściwości antybakteryjne, przywracające równowagę biologiczną skóry głowy. Utrzymuje jej naturalną barierę lipidową. Zmiękcza i wygładza włosy.
100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
Nie zawiera parabenów, SLS, SLES oraz glikolu propylenowego.
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i wysuszania się skóry głowy.

Cena i pojemność: ok. 20 zł/ 200 ml



Dostępność: ja kupiłam w SuperPharmie

Opakowanie: plastikowa butelka, poręczna, mała, nie ma problemu z wyciśnięciem do końca

Działanie:  Najpierw kupiłam maseczkę z tej serii do włosów przetłuszczających się i byłam zachwycona, ponieważ nie musiałam już codziennie myć włosów. Postanowiłam skusić się na ten szampon żeby wzmocnić efekty maseczki i też się nie zawiodłam. Szampon kupiłam w promocji za 9,99 więc kolejny plus. Jeżeli chodzi o działanie to nie podrażnia skóry głowy, mozna go stosować każdego dnia i do wrażliwej skóry. Włosy po zastosowaniu tego specyfiku są miękkie, błyszczące i bardzo dobrze się układają. Szampon nie przetłuszcza ani nie przesusza włosów ani też skóry głowy. Niestety trzeba nałożyć go troszkę więcej żeby dobrze się pienił, ale dobrze oczyszcza skórę i włosy, nie plącze włosów. Nie zawiera parabenów, SLS, SLES oraz glikolu propylenowego. I co najważniejsze: spełnia obietnicę producenta, zmniejsza przetłuszczanie się włosów.
Jak dla mnie jeden z lepszych szamponów do przetłuszczających się włosów i do wrażliwej skóry głowy

Zapach: troszkę chemiczny

Konsystencja: gęsta, kolor perłowy

 Ocena: 5/5

Podsumowanie: Daję 5 na 5 możliwych, ponieważ produkt spełnia podstawowe zadanie czyli ogranicza przetłuszczanie się włosów i nie podrażnia skóry głowy nawet przy codziennym stosowaniu..  To mój faworyt w pielęgnacji i oczyszczaniu włosów.


2.

L`Biotica,Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się





Producent:  Intensywnie regenerująca maseczka opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim przetłuszczającym się włosom jak najlepszej kondycji. Unikalną jej cechą jest woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura.
Dzięki naturalnym olejom i ekstraktom:
- kompozycja biosiarki oraz ekstraktu z Pokrzywy skutecznie reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza wydzielanie sebum, dzięki czemu nie dopuszcza do przetłuszczania się włosów,
- ekstrakt z Miodu ma doskonałe działanie przeciwzapalne oraz oczyszczające. Wpływa łagodząco na skórę głowy,
-100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
Nie zawiera substancji drażniących:
- bez parabenów,
- bez SLS (sodium laurylsulfate),
- bez SLES (sodium laureth sulfate),
- bez Glikolu propylenowego.
Efekt na włosach:
- zmniejszenie wydzielania sebum,
- wolniejsze przetłuszczanie włosów,
- włosy lekkie i puszyste.

Cena i pojemność: ok. 17 zł/ 250 ml ( dostępna także w saszetkach )

Dostępność:  kupiłam w SuperPharmie, w promocji za 9,99 :))

Opakowanie: plastikowe pudełko, duże, nie ma problemu z wykorzystaniem do końca

Działanie:  Szukałam czegoś na mocno przetłuszczające się włosy. Najpierw kupiłam 2 saszetki tej maseczki co starczyło na 4 nałożenia ( mam krótkie włosy ), efekty były widać już po tych 4 razach więc postanowiłam kupić całe duże opakowanie. Dzięki gęstej konsystencji łatwo się ją nanosi i nie ścieka z włosów. Maska jest bardzo wydajna, należy nanieść ją na głowę i wmasować we włosy i skórę głowy. Początkowo stosowałam ją co 3 dni, teraz wystarczy raz w tygodniu. Szybko widać efekty, włosy przetłuszczają się wolniej, są miękkie, delikatne i błyszczące. Łatwo się rozczesują. Skóra głowy i włosy są dobrze oczyszczone, maska nie przetłuszcza i nie przesusza włosów i skóry głowy. Nie uczula, nawet przy wrażliwej skórze głowy jaką posiadam. Nie zawiera parabenów i substancji drażniących

Zapach:przyjemny, można wyczuć zapach miodu

Konsystencja: gęsta, woskowa, kolor perłowy

 Ocena: 5/5

Podsumowanie: Daję 5 na 5 możliwych, ponieważ produkt spełnia podstawowe zadanie czyli ogranicza przetłuszczanie się włosów i nie podrażnia skóry głowy nawet przy codziennym stosowaniu..  To mój faworyt w pielęgnacji włosów.







6 komentarzy:

  1. Boiowaxy sa super :) mój drugi ulubiony szampon to Biosilk czasem też dostępny w SP, w promocji duża butla za 20 PLN jak trafisz to polecam do spróbowania działa chyba jeszcze lepiej niż Biowax i tez jest bez parabenów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z pewnością skuszę się na szampon, szczególnie, że nie ma tych świństw w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serithorn skusiłaś mnie, jeśli jest lepszy od Biovaxu to spróbuję.

    Extension beauty ja od dawna szukałam czegoś w miarę taniego, dobrego i takiego, żebym nie zadrapała się po głowie na śmierć, mam nadzieję, że Tobie też przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. jest inny to na pewno, ja mam po nim bardziej błyszczące i "śliskie włosy" ale za to w zależności od rodzaju rożnie się dają rozczesywać, teraz mam wygładzający to nei ma problemu, wcześniej miałam volumizing to trzeba było odzywkę albo delikatnie rozczesywać. Za normalną cenę bym nie kupowała (50PLN) ale za promocyjną można się pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MUSZĘ koniecznie wypróbować. czemu ja tego nie zdążyłam przeczytać wcześniej??? byłam dziś w Krk i mogłam nawiedzić SP!!! wrrrrrr :( ale przy następnej okazji na bank! jeśli ma pomóc to nawet specjalnie po niego pojadę hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie pomógł ten Biovax, więc jestem zadowolony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Jeśli piszesz jako Anonim proszę podpisz się