05 września 2011

Soraya, Kuracja dotleniająca, maseczka do twarzy z Corallina Officinalis

Producent:  Głęboko nawilżająca maseczka do twarzy z Corallina Officinalis zawiera naturalne, bioaktywne składniki pochodzące z nieskażonego otoczenia Wielkiej Rafy Koralowej, które przywracają właściwy poziom nawilżenia, zapewniają optymalne dotlenienie oraz opóźniają procesy starzenia się skóry. Corallina Officinalis wspomaga prawidłowe funkcjonowanie komórek skóry. Usuwa widoczne na twarzy oznaki zmęczenia i stresu. Przywraca blask, młodzieńczy wygląd, elastyczność. 

Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Allantoin, Hydrolized Corallina Officinalis Extract,, PEG-8 Hemolymph Extract, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, Hydroxyethylcellulose, DMDM Hydantoin, Parfum, Citral, Benzyl Salicylate, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamic Aldehyde, Limonene, Alpha-Isomethyl ionone.

Cena i pojemność:  ok. 16 zł/ 50 ml



Dostępność:   większość drogerii, markety

 
Opakowanie:  tuba, poręczna, precyzyjne otwarcie, nie pęka

 
Działanie: Maseczka polecana jest dla osób w przedziale 20-60 lat.Początkowo pomyślałam, że to jakiś żart, bo raczej skóra 20-latki i 60-latki zdecydowanie się różnią. Maseczkę stosowałam 2 razy w tygodniu, po wieczornym oczyszczaniu skóry. Po nałożeniu twarz nie szczypie, skóra nie jest ściągnięta. Maseczka bardzo dobrze radzi sobie z nawilżaniem mojej przesuszonej, odwodnionej skóry. Po zastosowaniu cera wydaje się gładsza, bardziej promienna, delikatna w dotyku. Co jest najważniejsze - nie zapycha porów i nie uczula. Jest to produkt wydajny, wystarczy odrobina i można wysmarować całą twarz. Nie ma potrzeby nakładania grubej warstwy. Szybko się wchłania i pozostawia aksamitny film na twarzy. Delikatny kosmetyk. Czy dotlenia, trudno mi to określić, nie zauważyłam żadnego takiego efektu

Zapach:  przyjemny, miejscami można wyczuć owoce

Konsystencja:  kremowa, nie jest zbyt gęsta, ale też nie cieknie, jak na maseczkę lekka



 

 Ocena: 4+/5

Podsumowanie: Przyjemny kosmetyk, wydajny, za w miarę niską cenę. Nie zaszkodzi. Odpowiednio nawilża, nie zauważyłam efektu dotlenienia. Warto wypróbować. Czasami używam zamiast kremu.
 

1 komentarz:

  1. kupuję te maseczki bardzo często, ponieważ mam je blisko domu w mojej ulubionej drogerii, po drugie i najważniejsze działają cuda w ciągu pol godziny. Zależy jaka jest kondycja mojej skóry i co chce osiągnąć wówczas wybieram maseczkę najodpowiedniejsza na daną chwile. Dodać muszę tu że o ile mam czas to staram sie nie zmywać żadnych maseczek tylko pozostawić gruba wartswe do wchłonięcia, najlepiej na noc. Mój faworyt to maseczka liftingująca, która odmładza skore w ekspresowym tempie. A po ekspozycji na słonce głownie korzystam z maseczki regenerującej, która odzywia mi skóre

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Jeśli piszesz jako Anonim proszę podpisz się