06 czerwca 2012

Pochwalę się trochę



Jakiś czas temu pisałam Wam o Nocy Muzeów we wrocławskim Arsenale, zdjęcia z tej imprezy zgłosiłam też do jednego z konkursów fotograficznych i wiecie co ..... zajęłam II miejsce. 

Moja reakcja po ogłoszeniu wyników była mniej więcej taka:


Tumblr

Nagrodą była książka J. Updike "Miesiąc niedziel". Cieszę się, że ktoś mnie docenił.

A tak poza tą nagrodą to jeden z poznańskich portali zamieścił moje zdjęcie Oceany z koncertu we Wrocławiu na swojej stronie, co też jest dla mnie jakimś tam wyróżnieniem.

 I wszystko byłoby fajnie gdyby chociaż ktoś się pofatygował i zapytał mnie czy mogą albo dali znać, że umieścili. 

Ja nie mam nic przeciwko, cieszę się, że im się spodobało, ale wypadało poinformować. Zresztą tu można je zobaczyć Oceana.





4 komentarze:

  1. Gify bezbłędne! Popłakałam się ze śmiechu. :) Mała rzecz, a cieszy hehe. :D
    Oczywiście gratulacje, a portal od Oceany powinien się wstydzić! :/
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje:) faktycznie kultura wymaga, aby poinformowali Cie o takiej milej wiadomosci;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego zawsze trzeba wstawiać jakieś nawet malutkie podpisiki na zdjęciach :)
    gratuluję! ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale faktem jest, że nie gram :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny za miłe słowa, co do zdjęć to zawsze podpisuję swoje adresem bloga ale portal niestety obciął sobie podpis. Dobrze, że chociaż zdjęcie jest podpisane skąd jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Jeśli piszesz jako Anonim proszę podpisz się